niedziela, 23 lutego 2014

Rozdział 4

Gdy obróciłam głowę poczułam wielki ból. Moim oczom ukazała się ciemność.

                           ***

Gdy otworzyłam oczy ujrzałam białe ściany i dużo ludzi koło mnie. Nie wiedziałam co się stało ale strasznie bolała mnie głowa. Zapytałam:
- Gdzie...Gdzie ja jestem?- złapałam się za głowę by wyczuć fakturę która znajdowała się na mojej głowie.
- Dostalas na meczu dosyć mocno w głowę naszczescie nic ci nie jest.  Tak się cieszę, że się obudzilas.-odpowiedział mi Niall który ciągle trzymał mnie za rękę. Nie wiem czemu ale zawsze gdy on był blisko mnie przechodził mnie dreszcz. Pomimo tego że znaliśmy się tylko dzień to czułam że jemu mogę zaufać.
Do sali ( jak już zdążyłam się spostrzec byłam w szpitalu) wszedł doktor.
- No więc proszę pani dziś będzie mogła wyjść. Ale pod warunkiem że pani chłopak będzie się panią dobrze opiekowal tak jak przez cały czas  tu pani przebywała.-powiedział z uśmiechem na twarzy doktor.
- Co ale to...nie jest..
- To Nie jest problem. Prawda kochanie,  to chciałaś powiedzieć..-wtrącił Niall. Pokiwalam głową i spojrzalam pytająco  na blondyna, który się do mnie szeroko uśmiechnął.
-No to świetnie może pani się pakować i wyjść do domu ale jutro pani chłopak niech przyjdzie po wypis.-powiedział doktor.
- Tak oczywiście. -znowu wtrącił Niall.
-No to zbieraj się. - Powiedziała Sophie uśmiechając się do Harrego- Wygląda na to że zamieszkasz u Nialla w domu-powiedziała mi szepczac do ucha.
-Chyba cię pogielo.-powiedziałam na głos, gdy nagle zobaczyłam że wszyscy w sali patrzą na nas wyczerpującym wzrokiem.
Po chwili wszedł do sali Niall i powiedział
-No więc "kochanie" idziemy do mojego domu.
-Co jakiego domu przecież ty mieszkasz w hotelu tak jak ja.
-Wcale że nie bo mam swój prywatny dom.
-Ale ja umiem sama o siebie zadbać i wrócę do hotelu.
-O napewno nie obiecałem doktorowi że się tobą zajmę i to właśnie chcę zrobić.
-No ale..
-Nie i tyle! Już wstawaj jedziemy. -Powiedział z wyższością.
-Dobra "kochanie " -wszyscy zaczęli się śmiać.





Przepraszam że tak długo Noe dodawałam.  Ale naszczescie już jest 4 rozdział. Jest taki trochę kurtki ale no starałam się..  :-)
             

2 komentarze:

  1. Uważaj tylko na ortografy "kochanie" xD Niall jak zawsze słodki *.* Aww... ^^
    Huhuhuhuhu a ja chyba wyczuwam jakiś romansik Sophie i Harry'ego ^^
    Czekam na następny rozdział !!! Xx

    OdpowiedzUsuń